דירות למכירה בנווה גן פתח תקווה

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

דירות למכירה בנווה גן פתח תקווה

מיקום/שכונה

איזה קומה

מתי הוקם הבניין

מספר חדרים

דירות למכירה בנווה גן פתח תקווה
דירות למכירה בנווה גן פתח תקווה

איך למצוא דירות למכירה בנווה גן פתח תקווה

מחפשים מקום להתקשר הביתה בנווה גן פתח תקווה? קבלו את כל הפרטים על בנייני דירות ובתים הזמינים באזור זה.

החלק הצפוני של רמת השרון כולל שילוב של בנייני דירות קטנים ורבי קומות מודרניים. ילדים לומדים כאן בבית ספר אורנים, ויש גם גישה לבריכה העירונית ולחדר הכושר הממוקמים כאן.

דירות למכירה בנווה גן

מחפשים דירות למכירה בנווה גן פתח תקווה? נווה גן היא אופציה אידיאלית. דירותיו ממוקמות בסמוך לפארק ספורטן ולגינה ציבורית, וכוללות תקרות גבוהות, ריצוף גרניט פורצלן, מיזוג אוויר ואביזרי תאורה יוקרתיים.

השכונה ממוקמת בנוחות ליד תחנת רכבת קלה וקניון עופר, מה שהופך את הנסיעה לפשוטה הרבה יותר. לתושבים יש כאן מגוון דירות למכירה – החל מדירות סטודיו קטנות ועד ליחידות מרווחות של שלושה חדרי שינה.

שכונה חדשה זו ממוקמת בנוחות בקרבת שירותים ובתי ספר רבים. זה מתאים באופן מושלם למשפחות שמעריכות שקט נפשי תוך כדי קרבה לכל מה שיש לעיר להציע.

דירות למכירה בשכונה זו מתחילות ממיליוני שקלים בודדים וכוללות בתים משופצים עם שישה חדרים ודירת מרתף. יש כאן גם פנטהאוזים יוקרתיים עם סוויטות הורים מרווחות ונוף פנורמי של אזור פתח תקווה.

מחפשים דירות למכירה בנווה גן פתח תקווה? יש מגוון אפשרויות ממפתחים שונים. אחד הפרויקטים הפופולריים הוא סביוני גני תקווה, המציע דירות עם מרפסות מרווחות וחניה נוחה.

פרויקט שכונתי נוסף שהושלם לאחרונה הוא "בית פיקוס", מיזם תמ"א 38/2 הכולל הריסה והקמת 16 בנייני דירות בבסיס הצבאי לשעבר סירקין. זה יהיה המיזם הראשון של פתח תקווה ועבודות הבנייה צפויות להתחיל בקרוב.

בנייני מגורים אלו יכללו תערובת של דירות 1, 2 ו-4 חדרי שינה, שנבנו על ידי מספר יזמים בעלי מוניטין. התושבים יכולים לנצל את השירותים כמו בריכות שחייה, חדרי כושר וחניונים בבתי מגורים אלה.

מחפשים דירה למכירה בנווה גן פתח תקווה? בקר באתר שלנו כדי לצפות במבחר הנרחב של דירות היוקרה הזמינות שלנו. המתווכים שלנו יסייעו לך למצוא את המגורים האידיאליים שיתאים גם לך וגם לצרכי משפחתך.

עוד דירות למכירה בנווה גן

אם אתם מחפשים בית בנווה גן פתח תקווה, יש הרבה שכונות לבחירה. רמת השרון ונווה מגן הן שתי אפשרויות מצוינות אבל יש אזורים נוספים בשכונה הזו שמעניקים תמורה טובה עוד יותר לכספכם.

נווה עוז העתיקה היא שכונה אידיאלית למי שמחפש נכס במחיר סביר. יש בו אוכלוסייה צעירה יותר ושפע של דירות זמינות לרכישה. רוב הבתים באזור זה הם באיכות מעולה, רבים כוללים בריכות שחייה.

מחיר בית ממוצע של נווה עוז נע בין 3.8 מיליון שקלים ל-5 מיליון בהתאם לגודל המגרש ואיכות הבנייה. בתים עם מגרשים קטנים יותר נמכרים בדרך כלל ב-2.4 מיליון שקל.

יש גם כמה וילות מהממות באזור ואולי אפילו יתמזל מזלכם למצוא אחת למכירה עם בריכה! למרות שאלו עשויים להיות יקרים יותר מבתים רגילים בשכונה שלך, הם מספקים מקום בשפע ללא הרבה כסף. אם אתה מחפש מקום, אולי כדאי לשקול אותם לרכישה.

שכונה זו זכתה למוניטין רב כאזור מגורים מתפתח ומתגאה במיקום מעולה ובגישה קרובה לכמה מבתי הספר המובילים ברמת השרון. אמנם המחירים כאן עשויים להיות גבוהים יותר משכונות אחרות, אבל הם עדיין סבירים יחסית למה שאפשר למצוא במקומות אחרים ברמת השרון.

דבר מצוין נוסף באזור הוא הנופים המדהימים שלו על קו המים. תיהנו מחיים בחוץ ממרפסות או מרפסות בקלות!

יתר על כן, שכונה זו נמצאת במרחק הליכה מכמה מבתי הספר המובילים בעיר והיא מתהדרת ברשת תחבורה מצוינת. תחנות אוטובוס ממוקמות בנוחות ליד רוב הבתים, בעוד שניתן להגיע בקלות לתחנות רכבת.

בנוסף לאווירה הנפלאה והמסעדות באזור זה, אתם יכולים להיות בטוחים שהגרים כאן הם מהיהודים המסורים ביותר בסביבה. זה אומר שיהיו הרבה הזדמנויות להתרועע ולהכיר חברים. בנוסף, זהו מיקום אידיאלי לגידול ילדים בשל בתי הספר המדורגים ביותר והקרבה לכמה מכללות יוקרתיות באמריקה.

עוד פרויקטים

חיפוש דירה מתקדם - השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

054-666-7473

התקשרו עוד היום ונמצא עבורכם את דירת החלומות