דירות בראש העין למכירה

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מיקום/שכונה

איזה קומה

מתי הוקם הבניין

מספר חדרים

ראש העין – העיר הפורחת והמבוקשת בלב המרכז הארצי, מציעה מגוון רחב של דירות למכירה המתאימות לכל צרכי הקונים. בעיר זו, השוכנת במרחק נסיעה קצרה ממרכזי תרבות, בילוי ותיירות, תוכלו למצוא את הנכס המושלם שיתאים לכם ויאפשר לכם חיים נוחים ומהנים.

דירות למכירה בראש העין משתלמות גם כמדיניות השקעה, בשל צמיחתה המתמדת והשוק הדרוש והצומח. המגוון של דירות מציע לכם אפשרויות מגוונות עבור כל סוגי המקבלים והצרכים.

מתאימה למשפחות צעירות שמחפשות נכס גדול ומרווח, זוגות בוגרים המחפשים נכס מפואר ויוקרתי, וגם לסטודנטים ולעובדים המחפשים נכס קטן ומשתלם.

התושבים של ראש העין נהנים מכל היתרונות של העיר המתפתחת והפורחת, כולל קרבתם לפארקים, בתי ספר, חנויות, מסעדות ומרכזי קניות.

בנוסף, המציאות הכלכלית המקומית והשקעת הקרן הפרטית והממשלתית בפיתוח תשתיות, מבטיחה עתיד מצוין לנכסים בראש העין.

כשאתם מחפשים דירה למכירה בראש העין, אתם מחפשים לא רק נכס, אלא חלק מחוויה. בעיר המגוונת והמתפתחת תמצאו את הנכס המושלם שיתאים לכם ויאפשר לכם ליהנות מחיים בעיר המבוקשת ביותר בלב הארץ."

למי מתאים דירות בראש העין למכירה?

דירות בראש העין למכירה מתאימות למגוון רחב של אנשים, כגון:

  • משפחות: עם נכסים משפחתיים גדולים, עם מרווח ונוחות, ראש העין מתאימה במיוחד למשפחות המחפשות את הטוב ביותר לילדיהן. הקרבה לבתי ספר, גנים ופארקים יוצרת את הסביבה האידיאלית לגידול משפחתי מאושר.
  • זוגות: בין אם מדובר בזוגות צעירים שמחפשים קומפקטיות ונוחות, ובין אם בזוגות בוגרים המחפשים נכס יוקרתי ומפואר, ראש העין מציעה אפשרויות רבות שתוכל לענות על כל הצרכים.
  • סטודנטים: עם קרבתה למרכזי הלימוד ולתחבורה ציבורית, ראש העין היא עיר מבוקשת ביותר עבור סטודנטים המחפשים נכס קטן ונגיש.
  • משקיעים: עם התפתחותה המתמדת של העיר והשקעה מתמשכת בתשתיות, ראש העין מהווה מקום מבוקש להשקעה בנדל"ן. דירות למכירה בעיר זו מציעות פוטנציאל רב לרווח ותמורה טובה להון.

הנה טבלה לדוגמא של מחירי דירות בראש העין:

מחירי דירות בראש העין

מספר דירה מחיר גודל (במ"ר)
101 1,200,000 ₪ 80
102 950,000 ₪ 65
103 1,500,000 ₪ 90

דוגמה לטבלה של דירות שנמכרו בראש העין:

דירות שנמכרו בראש העין

מספר דירה מחיר מכירה גודל (במ"ר)
201 1,350,000 ₪ 75
202 1,100,000 ₪ 70
203 1,600,000 ₪ 85

 

עוד פרויקטים

חיפוש דירה מתקדם - השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

054-666-7473

התקשרו עוד היום ונמצא עבורכם את דירת החלומות