דירות להשכרה בראש העין

דירות להשכרה בראש העין

מיקום/שכונה

איזה קומה

מתי הוקם הבניין

מספר חדרים

דירות להשכרה בראש העין

לוקיישן נבחר במחיר מובחר: דירות להשכרה בראש העין

בעולם הנדל"ן הישראלי, גם בהשכרת דירות, צריך לא פעם להתפשר – או על גודל הדירה, או על מחיר גבוה משרצינו לשלם או על מיקום רחוק מאזור המרכז, המאריך את דרכנו לעבודה.

עם שירותי חברת סנטרל נדל"ן לא צריך להתפשר!

למצוא דירה נהדרת בגודל הרצוי במחיר אטרקטיבי ועדיין להישאר בלב אזור המרכז. מה יכול להיות טוב מזה? הסוד? דירות להשכרה בראש העין – עיר שמשלבת מבחר יתרונות משמעותיים עם מיקום מרכזי, נגישות לרכבת ולכבישים מרכזיים, והודות לתנופת בינוי ענפה בשנים האחרונות כל זה מגיע גם בתמחור סביר ונוח ביחס ללוקיישן המצוין.

מחפשים דירה להשכרה ואינכם רוצים להתפשר?

צרו קשר עוד היום עם סנטרל נדל"ן ונמצא עבורכם דירה שמתאימה לצרכים שלכם:

דירות להשכרה – למה דווקא בראש העין

יש יתרונות רבים בחיפוש דירות להשכרה בראש העין דווקא:

  • המיקום: עיר גדולה במרכז הארץ, עם כל השירותים הדרושים ובמעמד סוציו-אקונומי גבוה עם קהילה איכותית, בסמוך לפתח תקווה והוד השרון.
  • תחבורה: צמוד לכביש 6, חיבור לנתיבי איילון וצומת גלילות בכביש המהיר 5, וכיום גם גישה מהירה לערי השרון באמצעות כביש 531. ישנה גם תחנת רכבת פרברית בראש העין, בקו המחבר את העיר עם תל אביב, כפר סבא, רעננה, קרית אריה, אשדוד, חולון, בת ים ועוד.
  • מגוון אפשרויות תעסוקה: בשל היותה עיר גדולה שבתוכה ובסביבותיה פארקי תעשייה וקריית הייטק, חיפוש דירות להשכרה מבטיח שלל אופציות אטרקטיביות למציאת משרה קרובה לבית.
  • מבחר דירות להשכרה: רוצים דירת 3 חדרים או 5 חדרים? פנטהאוז מרווח או בית פרטי? ישנו מגוון רחב של דירות להשכרה בראש העין בשלל גדלים להתאמה לכל לקוח, כמו גם היצע של בתים פרטיים להשכרה בראש העין למי שחולם על בית קרקע.
  • איכות חיים: בתי ספר מעולים, מגוון אירועים עירוניים ופעילויות העשרה, מרכזים מסחריים, אוכלוסייה איכותית, שטחים ירוקים ואף כמה וכמה אזורי טבע ואתרי ארכיאולוגיה (יער קולה, יער ראש העין, מגדל אפק, מקורות הירקון ועוד) נפלאים לטיול ולפיקניק ממש בסמוך.
קדימה, למה אתם מחכים?
קפצו על הרכבת, ובואו לחפש לכם בית חדש מתוך מבחר ענק של בתים פרטיים ודירות להשכרה בראש העין בעזרת סנטרל נדל"ן – שירותי נדל"ן מתקדמים ואיכותיים, עם ידע מקצועי רחב וניסיון רב בתחום הנדל"ן בראש העין בפרט. עם סנטרל נדל"ן תוכלו למצוא את הנכס המתאים בדיוק כפי שרציתם: ללא פשרות. לפרטים נוספים אל תהססו – וחייגו אלינו:

בנוסף אנו בסנטרל נדל"ן מספקים את השירותים הבאים:

  • דירות למכירה בראש העין
עוד פרויקטים

חיפוש דירה מתקדם - השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

054-666-7473

התקשרו עוד היום ונמצא עבורכם את דירת החלומות

השאירו מספר פרטים ונציג של סנטרל נדל"ן יחזור אליכם: